Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων

ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.quickshop.gr για τις εξής περιπτώσεις:
Διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε (λάθος εκτέλεση παραγγελίας) από www.quickshop.gr.
Δεν έχετε αποσφραγίσει το είδος αλλά μετανιώσατε για την τελική σας επιλογή.
D.O.A. (dead on arrival). Προβληματικό είδος στις πρώτες μέρες απόκτησης του και σύμφωνα με τις καλύψεις πολιτικής D.O.A. του εκάστοτε κατασκευαστή.
Επιστροφή προς service λόγω εγγύησης (σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα χρονική ισχύ εγγύησης του κατασκευαστή).

Όροι επιστροφής και διαδικασία

Σε κάθε περίπτωση μαζί με το προϊόν χρειάζεται η προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολόγιου αγοράς.
Στην περίπτωση επιστροφής μη προβληματικού είδους, λόγω λάθους εκτέλεσης της παραγγελίας σας από το www.quickshop.gr, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουνε αποκλειστικά και μόνο τo Quickshop. Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό είδος και στην περίπτωση μη διάθεσης του είδους, θα πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προεξοφλήσει. Προκειμένου να γίνει η σωστή αποστολή/πίστωση πρέπει πρώτα να παραλάβουμε το λάθος αποσταλμένο προϊόν.
Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες κιόλας, χρήσης του Dead on arrival και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Doa του Quickshop.gr, μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα. Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν. Το Προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία με όλα του τα παρελκόμενα.
Στην περίπτωση επιστροφής για την διαδικασία service σε προβληματικό είδος στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης. Οι Εγγυήσεις καλύπτονται από τον εκάστοτε Κατασκευαστή ή Αντιπρόσωπο. Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουνε εσάς. Παρακαλούμε, να εξετάζετε τους όρους εγγύησης των προϊόντων από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή, μιας και πολλές φορές τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται απευθείας από τον κατασκευαστή. 

Δικαίωμα υπαναχώρησης
 1 Ο Πελάτης, εφόσον είναι φυσικό πρόσωπο και συνάπτει τη σύμβαση πώλησης για προσωπική του χρήση και όχι για επαγγελματική, δηλαδή το προϊόν να μην έχει αγοραστεί με τιμολόγιο δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, εφόσον η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχθεί, δεν έχουν αποσφραγιστεί οι ταινίες ασφαλείας και φυσικά το προϊόν δεν έχει τεθεί σε λειτουργία.
2 Έναρξη της προθεσμίας υπαναχώρησης
   Για τις συμβάσεις πώλησης, η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει:
i. Από την ημέρα κατά την οποία παραδίδεται το προϊόν στον πελάτη ή σε τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από τον πελάτη.
ii. Σε περίπτωση πολλών προϊόντων που παραγγέλλονται με μία παραγγελία, από την παράδοση του τελευταίου προϊόντος.
3 Η υπαναχώρηση αυτή γίνεται χωρίς υποχρέωση του πελάτη να αναφέρει τους  λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση υπό  και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
4 Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
5 Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται ως εξής:
  i. στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας: εάν μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  ii. στην περίπτωση πληρωμής τοις μετρητοίς με αντικαταβολή, είτε δια καταθέσεως σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) που θα υποδείξει ο ίδιος.
6 Η επιστροφή των προϊόντων από τον Πελάτη θα γίνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14)  ημερών από την ημέρα που αναγραφεται στην αποδειξη αγορας. Σε καμία περίπτωση, δεν θα γίνονται δεκτά από την Εταιρεία προϊόντα χωρίς να έχει προηγηθεί η έγγραφη ή ηλεκτρονική γνωστοποίηση της υπαναχώρησης.
7 Ο Πελάτης σε περίπτωση υπαναχώρησης επιστρέφει το προϊόν με δικά του έξοδα και δική του ευθύνη κατά τη μεταφορά. Τα προϊόντα που ο Πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν ανοιχθεί ή αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, ήτοι ο Πελάτης θα πρέπει να διαχειρίζεται τα προϊόντα όπως ακριβώς θα έπραττε εάν τα εξέταζε σε φυσικό κατάστημα πριν τα αγοράσει.
8 Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε Εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
9 Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
 
Δεν χωρεί υπαναχώρηση στις εξής περιπτώσεις:
 
 i. Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν ανοιχτεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες, θερμόμετρα, μαγειρικά σκεύη κλπ).
 ii. Πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
iii. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
iv .H  αξία του προϊόντος είναι μικρότερη ή ίση των 30 ευρώ (άρθρο 3ι, παρ.1, ν.2251/1994)

Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε αποστείλατε email στο returns@quickshop.gr, αναφέροντας τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας σας και το λόγο επιστροφής. Εκπρόσωπος του Quickshop σύντομα θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και μέσω email αλλά και τηλεφωνικά.

Τα Κινητά Τηλέφωνα μπορεί να έχουν Welcome Screen πάροχου Κινητής Τηλεφωνίας χωρίς αυτό να επηρεάζει την λειτουργικότητά τους.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές Κινητών λόγω του ότι περιλαμβάνουν Welcome Screen πάροχου Κινητής Τηλεφωνίας.


Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές από την Κύπρο.